Anneannemle herşeyi beraber yapıyoruz, kahvaltıyı, ara atıştırmalıklarını, yuvarlanma denemelerini, şarkı söylemeyi, yüzme denemelerini. Bugün bir ilke daha imza attık beraber, salıncak denedik.. Kabul etmemin tek sebebi salıncağın tişörtüme uyumlu olmasıdır, bunu baştan söyleyeyim. Babam kadar olmasa da henüz, ileri aşamalarda en az onun kadar süslü olmayı düşünüyorum. Kendisi civarın en yakışıklı babası olup biz ikimiz çok çok ama çok havalıyız. Bugünlük maceralarım bu kadar, size yarın yine yazarım, beni izlemeyi unutmayın :)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...