30 Mayıs 2012 Çarşamba

Bağımsız Uzay festivali


Meyve suyu güzel bişi, ama hep başkalarından beklememek lazım her işi.. Ben de boş durmuyorum, görün işte kendim içiyorum !!! Heyyy bana baksanıza, biberonumu kendim tutuyorum...

Kendi başına kendi tıraş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...