Postum gözünüze nasıl göründüyse artık,
düzenli olarak delmekle uğraşıyorsunuz, tamam anladık çok güzel, sağlık için bu aşı ama, acıyor yahu,
acııııııııyorrrrrrrr...
Günün menüsü:
Bir adet Rota aşısı (Tadını beğenmedim, meyveler daha lezzetli, tükürüyorum bunu)
Karma aşı ikinci doz (Acımadı kiiiiiii)
Zatürre ikinci doz (Bu çok acıdı)
Ateşim bir çıksın o zaman size yapacağımı bilirim ben... Ortalığı birbirine katmazsam!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...