30 Mayıs 2012 Çarşamba

Salıncakta iki kişi

Anneannemle herşeyi beraber yapıyoruz, kahvaltıyı, ara atıştırmalıklarını, yuvarlanma denemelerini, şarkı söylemeyi, yüzme denemelerini. Bugün bir ilke daha imza attık beraber, salıncak denedik.. Kabul etmemin tek sebebi salıncağın tişörtüme uyumlu olmasıdır, bunu baştan söyleyeyim. Babam kadar olmasa da henüz, ileri aşamalarda en az onun kadar süslü olmayı düşünüyorum. Kendisi civarın en yakışıklı babası olup biz ikimiz çok çok ama çok havalıyız. Bugünlük maceralarım bu kadar, size yarın yine yazarım, beni izlemeyi unutmayın :) 


Bağımsız Uzay festivali


Meyve suyu güzel bişi, ama hep başkalarından beklememek lazım her işi.. Ben de boş durmuyorum, görün işte kendim içiyorum !!! Heyyy bana baksanıza, biberonumu kendim tutuyorum...

Kendi başına kendi tıraş

27 Mayıs 2012 Pazar

Ben uyurken



Bu annemle babam da her gün benim fotografımı çekiyorlar.. Ben de poz veriyorum, uykumda bile.. 
Resimde görmüş olduğunuz üzere tek başıma değilim, arkadaşım var adı Bo. 
Bir de Ares var, Ares babamın stres topu ve oyuncağı. Onun yatağımda uyumasına izin vermiyor annem, bırak uyumayı, dokunduğumda bile hemen ellerimi yıkıyor. Biraz büyüyünce sanırım sırtına binip oynayabilirim. Merak edenler için Ares'in resmini koyuyorum :)

Ares öğle keyfi yapıyor

25 Mayıs 2012 Cuma

Aşılanmış canda miprok bulunmas


 Postum gözünüze nasıl göründüyse artık, düzenli olarak delmekle uğraşıyorsunuz, tamam anladık çok güzel, sağlık için bu aşı ama, acıyor yahu, acııııııııyorrrrrrrr... 
Günün menüsü:
Bir adet Rota aşısı (Tadını beğenmedim, meyveler daha lezzetli, tükürüyorum bunu)
Karma aşı ikinci doz (Acımadı kiiiiiii)
Zatürre ikinci doz (Bu çok acıdı)
Ateşim bir çıksın o zaman size yapacağımı bilirim ben... Ortalığı birbirine katmazsam!

Ve nesiller boyu Bursa yolcusuyuz


99luk teyzemle 88lik anneannemin kavuşma anını görmek için değil Bursa'ya,
Avustralyaya gidilirmiş...Deniz otobüsüyle yolculuk 1,5 saat,
bedeli türk lirasıyla; onların kavuştuğunu görmek ise paha biçilemez..


Bindik bir alamete gidiyoz Bursa'ya buyukkkk teyzeme

Teyzemmm seni yerimm ben yerim..

24 Mayıs 2012 Perşembe

Yumurta ne ki ya?

Her gün başka birşey veriyorlar, ne ola ki şimdi bu?

Sütle karışık bişi onu anladım da, rengi sarı tadı başka... Ama fena değil, hep süt hep süt nereye kadar... Bir de bugün yeni tatlar listesine kayısı da eklendi. Sarılardan gidiyoruz :) 

Zaten yarın a
şıya gidiyoruz, beşinci ay aşısı diye birşeyden bahsediyorlardı. Geçen ay yaptırdığımız Rotavirüs aşısının da ikincisini vereceklermiş. Bu aşıyı yutmam gerekiyor, iğneli değil neyse ki. Hemşire var bi tane, Serpil adı, gittiğimizde sürekli beni sıkıştırıyor, sonra da bumm iğne yapıyor, biraz daha büyüyünce ben de ona tekme atıp ısırıcam görsün gününü bakalım...