Anneannemle herşeyi beraber yapıyoruz, kahvaltıyı, ara atıştırmalıklarını, yuvarlanma denemelerini, şarkı söylemeyi, yüzme denemelerini. Bugün bir ilke daha imza attık beraber, salıncak denedik.. Kabul etmemin tek sebebi salıncağın tişörtüme uyumlu olmasıdır, bunu baştan söyleyeyim. Babam kadar olmasa da henüz, ileri aşamalarda en az onun kadar süslü olmayı düşünüyorum. Kendisi civarın en yakışıklı babası olup biz ikimiz çok çok ama çok havalıyız. Bugünlük maceralarım bu kadar, size yarın yine yazarım, beni izlemeyi unutmayın :)
30 Mayıs 2012 Çarşamba
27 Mayıs 2012 Pazar
Ben uyurken
Bu annemle babam da her gün benim fotografımı çekiyorlar.. Ben de poz veriyorum, uykumda bile..
Resimde görmüş olduğunuz üzere tek başıma değilim, arkadaşım var adı Bo.
Bir de Ares var, Ares babamın stres topu ve oyuncağı. Onun yatağımda uyumasına izin vermiyor annem, bırak uyumayı, dokunduğumda bile hemen ellerimi yıkıyor. Biraz büyüyünce sanırım sırtına binip oynayabilirim. Merak edenler için Ares'in resmini koyuyorum :)
| Ares öğle keyfi yapıyor |
25 Mayıs 2012 Cuma
Aşılanmış canda miprok bulunmas
Postum gözünüze nasıl göründüyse artık,
düzenli olarak delmekle uğraşıyorsunuz, tamam anladık çok güzel, sağlık için bu aşı ama, acıyor yahu,
acııııııııyorrrrrrrr...
Günün menüsü:
Bir adet Rota aşısı (Tadını beğenmedim, meyveler daha lezzetli, tükürüyorum bunu)
Karma aşı ikinci doz (Acımadı kiiiiiii)
Zatürre ikinci doz (Bu çok acıdı)
Ateşim bir çıksın o zaman size yapacağımı bilirim ben... Ortalığı birbirine katmazsam!
24 Mayıs 2012 Perşembe
Yumurta ne ki ya?
Her gün başka birşey veriyorlar, ne ola ki şimdi bu?
Sütle karışık bişi onu anladım da, rengi sarı tadı başka... Ama fena değil, hep süt hep süt nereye kadar... Bir de
bugün yeni tatlar listesine kayısı da eklendi. Sarılardan gidiyoruz :)
Zaten yarın aşıya gidiyoruz, beşinci ay aşısı diye birşeyden bahsediyorlardı. Geçen ay yaptırdığımız Rotavirüs aşısının da ikincisini vereceklermiş. Bu aşıyı yutmam gerekiyor, iğneli değil neyse ki. Hemşire var bi tane, Serpil adı, gittiğimizde sürekli beni sıkıştırıyor, sonra da bumm iğne yapıyor, biraz daha büyüyünce ben de ona tekme atıp ısırıcam görsün gününü bakalım...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


