24 Mayıs 2012 Perşembe

Yumurta ne ki ya?

Her gün başka birşey veriyorlar, ne ola ki şimdi bu?

Sütle karışık bişi onu anladım da, rengi sarı tadı başka... Ama fena değil, hep süt hep süt nereye kadar... Bir de bugün yeni tatlar listesine kayısı da eklendi. Sarılardan gidiyoruz :) 

Zaten yarın a
şıya gidiyoruz, beşinci ay aşısı diye birşeyden bahsediyorlardı. Geçen ay yaptırdığımız Rotavirüs aşısının da ikincisini vereceklermiş. Bu aşıyı yutmam gerekiyor, iğneli değil neyse ki. Hemşire var bi tane, Serpil adı, gittiğimizde sürekli beni sıkıştırıyor, sonra da bumm iğne yapıyor, biraz daha büyüyünce ben de ona tekme atıp ısırıcam görsün gününü bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...