24 Eylül 2012 Pazartesi

Şuursuz kadın gene herşeyimizin resmini çekiyor, özelimiz kalmadı ...

Şurada iki dakika kestirelim dedik, pozisyon gereği ofsayta düşmüşüz.. Ana dedik bağrımıza bastık ama gel gör ki bizi ahaliye afişe etti.. Ne var yani biraz deli yatıyorum, elim ayağım durmuyor demek ki.. Sırf bu yüzden insan evladını boy boy millete malzeme eder mi yahu.. Olmadı bu, hiç yakıştıramadım.. Ama şunu bil ki bir gün sıra bana gelecek..



7 Eylül 2012 Cuma

Bana ne olur öyle bakma..

Şimdi sen işe gidip beni evde bırakıyorsun ya.. hep aklın burada kalarak.. ne olur giderken bana öyle bakma..Ben seni beklerim her gün gelince seninle oyun oynarım anne..
Sen öyle bakma...