Uzay Büyürken
7 Eylül 2012 Cuma
Bana ne olur öyle bakma..
Şimdi sen işe gidip beni evde bırakıyorsun ya.. hep aklın burada kalarak.. ne olur giderken bana öyle bakma..Ben seni beklerim her gün gelince seninle oyun oynarım anne..
Sen öyle bakma...
1 yorum:
Adsız
27 Eylül 2012 15:01
:(
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
:(
YanıtlaSil