Şurada iki dakika kestirelim dedik, pozisyon gereği ofsayta düşmüşüz.. Ana dedik bağrımıza bastık ama gel gör ki bizi ahaliye afişe etti.. Ne var yani biraz deli yatıyorum, elim ayağım durmuyor demek ki.. Sırf bu yüzden insan evladını boy boy millete malzeme eder mi yahu.. Olmadı bu, hiç yakıştıramadım.. Ama şunu bil ki bir gün sıra bana gelecek..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...