7 Eylül 2012 Cuma

Bana ne olur öyle bakma..

Şimdi sen işe gidip beni evde bırakıyorsun ya.. hep aklın burada kalarak.. ne olur giderken bana öyle bakma..Ben seni beklerim her gün gelince seninle oyun oynarım anne..
Sen öyle bakma...



1 yorum:

Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...