Evde oynayacak hiç oyuncağımız yok.. Çok fakir ama gururlu bir aileyiz biz.. O yüzden kimseciklerden oyuncak falan istemiyoruz..Kendi oyuncaklarımızı kendimiz yapıyoruz.. Nasıl mı? Bakınız işte boyle... Kirli sepeti ile hem kirlileri hem çocuğu taşıyoruz.. Çocuk da kirli oluyor çoğunlukla ama aynı anda makineye atmıyoruz, çocuk renklilerle yıkanınca soluyor, beyazlarda ise yüksek ısıdan çekiyor diye ayrı olarak narinler programında temizliyoruz.. Sonuç mükemmel: lekesiz ve mis kokulu (bir sonraki kakaya veya mamaya kadar en azından) bir velet.. Olur da çokça şımarıp ortalıkta gezicem diyorsa kirli sepetinde sınırlarını oğrenmeye sevkediyoruz...
İşte bir fakir ama gururlu ailenin hikayesinin daha sonuna geldik.. Yarın maceraların devamına bekleriz :))
Veledinizi mümkünse temiz olduğu bir anda ısırabilir miyiz fakir ama gururlu ana :)
YanıtlaSilAaa aşkolsun ısırmalık porsiyon yok bizde ya hep ya hiç çalışıyoruz.. kızınızı getirirseniz deneme sürüşü yaptırırız ama :)))
YanıtlaSilÇok uzaktasın ama yavrucum, biz taşrada yaşayan köylülerik :)
YanıtlaSil