Ben bir küçük cezveyim, köşe bucak gezmeyim...
Annem taktı beni koluna, hooop süt almaya... Bir de ne görsem, aynı benim gibi şeker mi şeker bir oğlak var burada... Hemen yanına gittik, tuttum kulağından sordum bakalım hayat nasıl diye... Hep aynı dertler, annesi tutturmuş süt iç de süt iç diye.. Neyse ki sebze diye ısrar etmiyor annesi, benimki ceviz, badem, yumurta derken organik diye yakında beni saksıya dikiverecek maazallah :))
Anne, sakın beni sulamayı unutma !!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...