Kızıım, şu Uzay'ın çanağına bi baksana... Birşey mi var?
Ne gibi birşey mi var anne?
Dişi mi çıkıyor acaba baksana..
Oğlum bakabilir miyim?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
-Dişimiz çıkıyorrrrrrrr...
Evet evet, sıra buna da geldi..Altta solda minicik sivricik dişimiz var. Artık Dişsiz Petri de, dişsiz çanak da değiliz.. Dişsiz halimizle bile ısırabiliyorken bir üst seviyedeki kemirerek kopartma yetisine erişmiş bulunuyoruz...Vatanımız milletimiz ve tüm ailemize hayırlı olsun..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...