Uzay Büyürken
27 Aralık 2011 Salı
Merhaba Dünya, Ben geldim...
Merhaba Dünya, ben Uzay.
27Aralık 2011 saat 17:49 itibari ile tozunu attırmaya ba
ş
lıyorum.
Hazır mısın?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...
Sonraki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...