27 Aralık 2011 Salı

Merhaba Dünya, Ben geldim...

Merhaba Dünya, ben Uzay.
 27Aralık 2011 saat 17:49 itibari ile tozunu attırmaya başlıyorum. 
Hazır mısın?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...