harika :)
Sağol Gül, projelerimizi biriktirip biriktirip yastık yapıcam :)
yastık yapmayalım, yastık altı yapalım :P
Yorum için teşekkürler.. Gene bekleriz...
harika :)
YanıtlaSilSağol Gül, projelerimizi biriktirip biriktirip yastık yapıcam :)
YanıtlaSilyastık yapmayalım, yastık altı yapalım :P
YanıtlaSil