Arabaların arka camlarında hep görüyorum bebek var yazısını, her defasında da daha bir dikkatli geçiyorum o yazının olduğu arabaları. Anne olmanın, baba olmanın dayanılmaz hafifliğinin ve mutluluğunun yanında ton ton sorumluluğunu düşünerek, minicik bebeklerin hepsinin araçlarda oto koltuğunda güvende seyahat ettiklerini dileyerek hem de..Muhtemelen çok yaygın olan anne saplantılarından birisiyle daha bugün huzurlarınızdayım:
Çocuğum için en iyisini yapmalıyım, onu her şartta güvende ve sağlıklı tutmalıyım. Bu takıntı arabayla bir yerlere gitmek gerektiğinde hiç değişmiyor, hatta aksine katlanarak büyüyor. İstanbul gibi bütün sürücülerin F1 pistlerinden az önce çıkıp özel gösteri yapmak üzere bir sonraki piste yetişmeye çalışırmış gibi araba kullandığı bir metropolde asla güvende ve huzurlu bir yolculuk yapma şansınız yok sanırım. Her an atmaca gibi tetikte olmak, gelecek tüm kötü sürücü ve trafik kuralları ihlallerini savuşturmak zorundasınız trafiğe çıktığınız anda. 1996'dan bu yana ehliyet sahibi, 2000'den beri de arabasız çıkmam ben diyen ve oldukça iyi araba kullanan birisi olarak Uzay'dan sonra değişim geçirdim. Kemer takmadan zaten yola çıkmazdım ama arada herkes gibi amaan ne olacak şurası zatenlerle sinyal vermediğim dikkatsiz kullandığım dengesiz davrandığım zamanlar, delikanlılık gösterilerim devri kapandı. Benim sürücü hatalarım ve yollarda yarattığım stres yüzünden etkilenen herkesten özür dilerim! Lütfen siz de benim gibi akıllanın ve trafik kurallarına uyarak araba kullanın, trafikte sorumlu davranın. Kaza durumunda kendinizden başka aileniz, sevdikleriniz ve trafikteki herkesin ailesi ve sevdiklerinin sorumluluğunu taşıma işine dahil olduğunuzu, onların anneleri, babaları, çocukları, sevgilileri, eşleri, dönmekte oldukları bir evlerine götürdükleri ekmeklerin arka koltukta olduğunu düşünün.. Trafikte makas atarak, sollama yaparak araç kullanmanın varacağınız yere sizi sadece 3-5 dakika daha erken ulaştıracağını biliyor muydunuz?
Siz bunları gene de boşverin, eve doğru yola çıktığınızda sizi bekleyenleri düşünün, yeter!
bana ileri sürüş teknikleri konusunda ders versene abla, makas, yanlama, patinaj felan. trafikte çok ihtiyacım oluyo ediz'le :D
YanıtlaSilGeliniz güllü hanım her türlü teknik eğitime açığız..
YanıtlaSil